Traject VervoermiddelBus Maasland - Schiedam (EBS) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 3,02 | Gereduceerd€ 1,99 |
Met een OV-chipkaart of betaalpas, in de 2e klas zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart of betaalpas.
Traject VervoermiddelBus Maasland - Rijswijk, Zuid-Holland (EBS) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 4,58 | Gereduceerd€ 3,02 | |
Traject VervoermiddelTrein Rijswijk, Zuid-Holland - Amsterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 14,50 | Gereduceerd€ 8,70 |
1e klas | Vol tarief€ 24,65 | Gereduceerd€ 14,79 |
Met een OV-chipkaart of betaalpas, in de 2e klas zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart of betaalpas.
Traject VervoermiddelBus Maasland - Schiedam (EBS) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 3,02 | Gereduceerd€ 1,99 | |
Traject VervoermiddelTrein Schiedam - Amsterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 17,20 | Gereduceerd€ 10,32 |
1e klas | Vol tarief€ 29,24 | Gereduceerd€ 17,54 |
Met een OV-chipkaart of betaalpas, in de 2e klas zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart of betaalpas.
Traject VervoermiddelBus Maasland - Schiedam (EBS) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 3,02 | Gereduceerd€ 1,99 | |
Traject VervoermiddelTrein Schiedam - Amsterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 17,20 | Gereduceerd€ 10,32 |
1e klas | Vol tarief€ 29,24 | Gereduceerd€ 17,54 |
Met een OV-chipkaart of betaalpas, in de 2e klas zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart of betaalpas.
Traject VervoermiddelBus Maasland - Schiedam (EBS) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 3,02 | Gereduceerd€ 1,99 | |
Traject VervoermiddelTrein Schiedam - Amsterdam (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 15,70 | Gereduceerd€ 9,42 |
1e klas | Vol tarief€ 26,69 | Gereduceerd€ 16,01 |
Traject VervoermiddelMetro Amsterdam (GVB) | Vol tarief | Korting |
Vol tarief€ 2,28 | Gereduceerd€ 1,50 |