9292 bereikt per maand miljoenen unieke bezoekers op 9292.nl en in de 9292 apps. Per dag worden er meer dan 3 miljoen reisadviezen opgevraagd. De 9292 app staat in de top 5 meestgebruikte apps van Nederland. Naast het plannen van je reis is het ook mogelijk om e-tickets te kopen voor de hele ov-reis. De hele reis in één app betekent veel contactmomenten tussen de reiziger en jouw advertentie.
Binnen deze bezoekers zijn meerdere doelgroepen te herkennen. Heavy users zijn onder andere studenten, young professionals en zakelijke reizigers. 9292 is sterk onder de vrouwelijke doelgroep: 63% bereik op desktop en op de mobiele apps is dit hoger. Via 9292 bereik je een doorsnede van het OV-publiek. Het desktop kanaal is populair om vooruit te plannen en de mobiele apps zijn favoriet om onderweg informatie over de reis te raadplegen.
9292 is benchmark wat betreft de tijd in beeld van advertenties. Advertenties zijn zeker 10 seconden zichtbaar op de homepage en meer dan 5 seconden op de reisadviespagina. Door Universiteit Tilburg is onderzocht dat de tijd in beeld de enige meetbare correlatie is die altijd optreed tussen een display advertentie en de conversie erachter. Vanaf 5 seconden in beeld is er effect meetbaar. Dit geeft een campagne op 9292.nl een hoge branding waarde mee.
Het is goed mogelijk om met een boodschap in te zoomen op de gebruiker. Wat uniek is bij 9292 is dat een advertentie te koppelen is aan een reisadvies. Zo kan bijvoorbeeld een advertentie naar voren komen bij reisadviezen van of naar een bepaalde stad. Targeting is onder andere ook mogelijk op regio, vertreklocatie, aankomstlocatie, een bepaalde OV vervoerder, dag of tijdstip.
Voor alle vormen van display advertising mediasales@infoplaza.nl.