Om je op weg te helpen in het openbaar vervoer geven we je graag de informatie die je nodig hebt. Op deze pagina zie je hoe je in contact komt met 9292, de OV-bedrijven of de organisatie achter de OV-chipkaart & OVpay. Onderaan deze pagina kun je wensen of problemen doorgeven aan 9292.
Op zoek naar een persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, abonnementen of de laatste wijzigingen? Bel met een van onze reisadviseurs. Je kunt ons iedere dag van 7.00 tot 21.30 uur bellen voor een telefonisch reisadvies (oudejaarsavond tot 20.30 uur).
0900-9292 (€1,00/min. max. €20). Let op: na 20 minuten wordt de verbinding automatisch verbroken.
Ben je iets verloren in het openbaar vervoer of heb je een andere vraag of opmerking voor een OV-bedrijf? We hebben de contactinformatie voor je in een overzicht gezet. Heb je een vraag of opmerking over de uitvoer van een bepaalde route of specifieke rit? Neem dan ook contact op met het betreffende OV-bedrijf. Zij kunnen je dan snel verder helpen.
We hebben de veelgestelde vragen voor je verzameld. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via Twitter of FB Messenger. Bellen kan ook via het nummer 0900-9292 (€1,00/min. max. €20). Geen social media? Kijk dan op deze pagina hoe je in contact komt met 9292.
Voor vragen over de aanschaf en/of gebruik van de OV-chipkaart kun je terecht op de website van de OV-chipkaart of bij de vervoerder waar je de kaart hebt aangeschaft.
OV-chipkaart.nl of bel met 0900-0980.
Meest gestelde vragen op de website van OV-chipkaart
OVpay
Voor vragen over de aanschaf en/of gebruik van OVpay kun je terecht op hun website via OVpay.nl of bellen met 0900-1433
Je vindt ons kantoor op loopafstand van het centraal station van Utrecht en Utrecht Vaartsche Rijn. Vanzelfsprekend zijn we het best bereikbaar met het openbaar vervoer.
Heb je een wens of suggestie voor de 9292 app of website? Super! We horen het graag.
Insturen wens of suggestie 9292 app of website
Voor bugs of problemen kun je dit wensen-formulier niet gebruiken. Je kunt daarvoor het beste social media, e-mail en telefoon gebruiken. Je krijgt dan sneller het juiste antwoord.