Veelgestelde vragen
Op zoek naar een antwoord? Bekijk onze veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Vind hier zelf antwoord op je vraag of neem contact met ons op.Je kan in de app betalen met:
iDEAL
Apple Pay en Google Pay
Creditcard: Visa, Mastercard, American Express
Een e-ticket koop je in 3 simpele stappen:
Met een e-ticket in de 9292 app kun je direct reizen. E-tickets voor je complete reis koop je eenvoudig in de 9292 app. Plan je reis in de 9292 app.
Kies een reisadvies uit. In het reisadvies tik je op 'E-tickets kopen'.
Volg de stappen op het scherm.
Heb je betaald? Je vindt jouw e-ticket(s) onder 'Mijn e-tickets' in het menu linksboven in het startscherm.
Een melding kun je maken bij de klantenservice van de vervoerder van de trein, bus, tram of metro. Zij kunnen dan direct actie ondernemen als dit nodig is.
In de 9292 reisplanner zie je met welke vervoerder je reist. In het overzicht met vervoerders vind je vervolgens hoe je de vervoerder kan bereiken.
In de 9292 app:
Plan een reis naar of van de halte of het station waarvan je de vertrektijden wilt zien. Klik in het reisadvies op de halte of het treinstation. Je komt dan op een zogenaamde haltepagina.
Op de haltepagina zie je welke treinen, bussen, trams en metro's er op deze halte of dit station stoppen. Ook zie je de vertrektijden van deze treinen, bussen, tras en metro's.
Tip – Je kan in de app ook een favoriete locatie toevoegen. Dan kan je gemakkelijk de vertrektijden van de halte of locatie opzoeken. Kijk hier hoe je een favoriete locatie instelt.
Op de 9292 website
Zoek in de zoekbalk van de website naar de halte of het station. Of klik in het reisadvies op de halte of het treinstation. Je komt dan op een zogenaamde haltepagina.
Op de haltepagina zie je welke treinen, bussen, trams en metro's er op deze halte of dit station stoppen. Ook zie je de vertrektijden van deze treinen, bussen, tras en metro's.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een reisadvies anders is dan je misschien had verwacht.
Het zou kunnen dat het advies anders is om de andere redenen:
Het advies geeft een andere vertrekhalte – De reisplanner zoekt altijd naar het reisadvies met de kortste reistijd. Daardoor kan het komen dat er een andere vertrekhalte wordt geselecteerd dan je had verwacht.
Er zijn (on)geplande werkzaamheden – Check jouw reisadvies altijd kort voordat je vertrekt. Dan zijn alle geplande werkzaamheden in ieder geval verwerkt in de app.
Niet elk vervoersmiddel rijdt elke dag op dezelfde tijd – De dienstregeling van vervoersmiddelen is niet elke dag hetzelfde. Een andere datum en/of tijd kunnen dus invloed hebben op jouw route.
Iets verloren in het OV? Of heb je een opmerking over je reis?
Of heb je een vraag over een gekocht kaartje of abonnement? Neem contact op met de vervoerder waar je mee hebt gereisd. Zij kunnen je snel verder helpen.
Overzicht vervoerders