Over 9292

Servicedesk en klantenservice medewerker (24-32 uur per week)

Servicedesk en klantenservice medewerker (24-32 uur per week)

Heb jij een passie voor het helpen van klanten en kan je verschillende stakeholders met elkaar verbinden? Ben je ook een kei in het behouden van overzicht, coördineren van taken en aanpakken van uitdagingen? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Sluit je aan bij het enthousiaste team van 9292 als Servicedesk/klantenservice medewerker en maak een verschil voor onze reizigers!

Over 9292

Bij 9292, het meest populaire OV-reisplatform van Nederland, maken we elke maand miljoenen reizigers blij met onze website en app! We zijn trots op onze platte organisatie waar zelfverantwoordelijkheid en teamwork centraal staan. Hier krijg je de kans om initiatief te nemen en zelfstandig te werken, terwijl we elkaar ondersteunen waar nodig. We hechten veel waarde aan een fijne werksfeer, zodat iedereen zich kan ontwikkelen en bijdragen aan ons gezamenlijke doel: de reiziger en de OV-bedrijven helpen door voortdurend te innoveren. Sluit je aan bij ons en maak deel uit van deze spannende reis!

Hoe ziet je baan eruit?

Bij de afdeling Servicedesk/klantenservice maak je deel uit van een enthousiast team van drie collega’s dat zich inzet om de wensen van onze reizigers te vervullen. Als Servicedesk/klantenservice medewerker ben jij de expert die ervoor zorgt dat vragen en meldingen professioneel en snel worden afgehandeld. Je beantwoordt vragen, lost problemen op en zorgt ervoor dat elke interactie positief en waardevol is.

Bij 9292 breidt ons portfolio van producten en diensten zich voortdurend uit. Dit biedt volop kansen voor onze Servicedesk en klantenservice, die steeds veelzijdiger wordt. We zijn op zoek naar gedreven professionals om nieuwe werkprocessen te ontwikkelen en te implementeren.

Jouw rol is cruciaal; jij bent de schakel die verschillende afdelingen en mensen samenbrengt om problemen op te lossen en zorgt voor heldere communicatie tussen interne en externe stakeholders.
In deze veelzijdige rol ben jij de spil in onze organisatie! Je bent verantwoordelijk voor:

  • Afhandelen van incidenten, vragen en klachten inzake:
  • Afhandelen van incidenten, vragen en klachten met betrekking tot reizigersadvies en ticketverkoop (tweedelijns), in goede samenwerking met onze externe 1e-lijns service (telefonie en webcare).
  • Datastromen inkomend/ uitgaand
  • Operationele verstoringen
  • Analyseren van incidenten en afwijkingen om deze correct af te handelen en trends te signaleren. Op basis van jouw bevindingen doe je verbetervoorstellen.
  • Communicatie met interne en externe stakeholders over de werking van onze 9292-producten en diensten en aanstaande veranderingen.
  • Beantwoorden van e-mails en telefoontjes over de producten en diensten van 9292, als onderdeel van onze klantenservice.

Je zult ook deelnemen aan de wachtdienst, waardoor je een cruciale rol speelt in het waarborgen van onze service, zelfs buiten kantoortijden.

Wat vragen wij?

Om deze functie goed te kunnen beoefenen vragen wij je het volgende:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur incidentenafhandeling in een IT/data gedreven omgeving;
  • Kennis van het OV;
  • Affiniteit met incidentafhandeling;
  • Goede beheersing van MS-Office;
  • Sterke mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands;
  • Goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Zelfstandig werken, oplossingsgericht zijn en proactief initiatief nemen;
  • Klantgericht, verbindend en communicatief vaardig;
  • Bereidheid om op basis van een roulatiesysteem mee te draaien in de wachtdienst (avond/weekend).
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;

Wat wij jou bieden:

Een marktconform salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring;

  • Een tijdelijk contract van een jaar met mogelijkheid tot verlenging bij goed functioneren;
  • Een werkomgeving waarin je alle gelegenheid krijgt om je verantwoordelijkheid verder te ontplooien en je leercurve te versnellen;
  • Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken tot de mogelijkheden behoort;
  • Een prettige en informele werksfeer waar teamwork en successen samen worden gevierd;
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Kansen om opleidingen te volgen en je verder te ontwikkelen;
  • NS-Business Card voor woon-werkverkeer;
  • Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd; 
  • Een uitstekende pensioenregeling, waarbij de werkgever twee-derde van de pensioenpremie betaalt;
  • Een super leuke werkplek in een modern kantoor op loopafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn. 

Interesse?

Wij zoeken een collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je bij 9292 thuis gaat voelen? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te sturen naar leukebaan@9292.nl!

De sollicitatieprocedure

We starten met een kennismakingsgesprek met 2 collega’s van de afdeling. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek, dit keer met je toekomstige leidinggevende en algemeen directeur. Na deze stap in de sollicitatieprocedure zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega!

Heb je nog vragen?

Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.