Heb jij een passie voor het helpen van klanten en kan je verschillende stakeholders met elkaar verbinden? Ben je ook een kei in het behouden van overzicht, coördineren van taken en aanpakken van uitdagingen? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Sluit je aan bij het enthousiaste team van 9292 als Servicedesk/klantenservice medewerker en maak een verschil voor onze reizigers!
Bij 9292, het meest populaire OV-reisplatform van Nederland, maken we elke maand miljoenen reizigers blij met onze website en app! We zijn trots op onze platte organisatie waar zelfverantwoordelijkheid en teamwork centraal staan. Hier krijg je de kans om initiatief te nemen en zelfstandig te werken, terwijl we elkaar ondersteunen waar nodig. We hechten veel waarde aan een fijne werksfeer, zodat iedereen zich kan ontwikkelen en bijdragen aan ons gezamenlijke doel: de reiziger en de OV-bedrijven helpen door voortdurend te innoveren. Sluit je aan bij ons en maak deel uit van deze spannende reis!
Bij de afdeling Servicedesk/klantenservice maak je deel uit van een enthousiast team van drie collega’s dat zich inzet om de wensen van onze reizigers te vervullen. Als Servicedesk/klantenservice medewerker ben jij de expert die ervoor zorgt dat vragen en meldingen professioneel en snel worden afgehandeld. Je beantwoordt vragen, lost problemen op en zorgt ervoor dat elke interactie positief en waardevol is.
Bij 9292 breidt ons portfolio van producten en diensten zich voortdurend uit. Dit biedt volop kansen voor onze Servicedesk en klantenservice, die steeds veelzijdiger wordt. We zijn op zoek naar gedreven professionals om nieuwe werkprocessen te ontwikkelen en te implementeren.
Jouw rol is cruciaal; jij bent de schakel die verschillende afdelingen en mensen samenbrengt om problemen op te lossen en zorgt voor heldere communicatie tussen interne en externe stakeholders.
In deze veelzijdige rol ben jij de spil in onze organisatie! Je bent verantwoordelijk voor:
Je zult ook deelnemen aan de wachtdienst, waardoor je een cruciale rol speelt in het waarborgen van onze service, zelfs buiten kantoortijden.
Om deze functie goed te kunnen beoefenen vragen wij je het volgende:
Een marktconform salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring;
Wij zoeken een collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je bij 9292 thuis gaat voelen? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te sturen naar leukebaan@9292.nl!
We starten met een kennismakingsgesprek met 2 collega’s van de afdeling. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek, dit keer met je toekomstige leidinggevende en algemeen directeur. Na deze stap in de sollicitatieprocedure zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega!
Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.