Over 9292

Senior Servicedesk medewerker

Ga jij aan de slag voor een miljoenenpubliek?

Ligt jouw hart bij het goed bedienen van de klant? Maar ben je ook iemand die het overzicht behoudt, zaken goed kan coördineren en van aanpakken weet? En vind je het leuk dat een miljoenenpubliek van jouw service gebruik maakt? Dan hebben we een leuke baan voor je! als senior Servicedesk medewerker!

Wat ga je doen?

De Senior Servicedesk Medewerker heeft een voortrekkersrol in het goed laten functioneren van de Servicedesk (3 fte), waaronder het kwalitatief goed afhandelen van vragen en meldingen van al onze klanten (zowel reizigers, als vervoerders, afnemers van zakelijke producten en open data) en de interne organisatie. De servicedesk brengt daarbij afdelingen en mensen bij elkaar om tot oplossingen te komen en communiceert hierover naar in- en externe stakeholders.

9292 is een klein bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de OV-bedrijven. 9292 heeft een groeiende portfolio aan producten en diensten. Dat betekent ook dat de scope van de servicedesk zich steeds verder verbreedt en nieuwe werkprocessen moeten worden ontwikkeld en geïmplementeerd.

De Senior Servicedesk Medewerker komt met ideeën voor het vormgeven en verbeteren van werkprocessen en werkwijze en helpt met het implementeren hiervan. Hij/zij is verbindend en coachend op het gebied van operationele werkzaamheden, samenwerking en zelflerend vermogen en is een spil in de communicatie met diverse stakeholders. Daarnaast behoudt hij/zij het overzicht over het complexe datastromen landschap en begeleidt en coördineert de meldingen hierover.

We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. We vullen elkaar aan waar nodig en we hebben tussen de bedrijven door ook veel lol met elkaar.

Werkzaamheden Servicedesk:

  • Klantenservice standaard zakelijke producten en diensten; waaronder het beantwoorden van klantvragen, het uitbrengen van offertes en de administratieve afhandeling en vastlegging van het verkoopproces.
  • Incidenten, vragen en klachtenafhandeling inzake:
    • Reizigersadvies en ticketverkoop (2e-lijn), in goede samenwerking/afstemming met de extern ondergebrachte 1e-lijns service (telefonie en webcare)
    • Datastromen inkomend/ uitgaand
    • Operationele verstoringen
  • Analyseren van incidenten en afwijkingen ten behoeve van een correcte afhandeling en het signaleren van trends. Op basis daarvan verbetervoorstellen doen.
  • Interne en externe communicatie over het functioneren van de 9292 producten en diensten en voorgenomen veranderingen.

Wat vragen we van jou?

  • Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in sales support en incidentenafhandeling in een IT/data gedreven omgeving
  • Kennis van het OV, koppelvlakken en Open Data is een pré
  • ITIL foundation
  • Kennis en ervaring met Social Media
  • Goede kennis van MS-Office;
  • Goede kennis en gebruik van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je kunt zelfstandig werken, bent oplossingsgericht en durft initiatief te nemen.
  • Je bent klantgericht, verbindend en communicatief vaardig.
  • Bereidheid om op basis van een roulatiesysteem mee te draaien in de wachtdienst (avond/weekend).

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Salaris is afhankelijk van kennis- en ervaringsniveau.
  • Werkweek: minimaal 32 uur per week.
  • Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken ook na de COVID-19 periode een optie is.
  • Een prettige en informele werksfeer.
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur
  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.
  • NS business card voor woon-werkverkeer.
  • Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd.
  • Goede pensioenregeling; werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie.
  • Het kantoor ligt op looptafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn.

Meer informatie & solliciteren

Spreekt dit je aan? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te versturen naar leukebaan@9292.nl.