Ligt jouw hart bij het zo goed mogelijk helpen van klanten? Ben je iemand die het overzicht behoudt, zaken goed kan coördineren en van aanpakken weet? En vind je het leuk dat een miljoenenpubliek van jouw service gebruik maakt? Dan hebben we een leuke baan voor je als Senior Servicedesk medewerker bij 9292!
9292 is het meest populaire ov-reisplatform van Nederland. Iedere maand bezoeken miljoenen reizigers onze website 9292.nl en de 9292 app. We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. We vullen elkaar aan waar nodig en hechten veel waarde aan een fijne werksfeer. 9292 is een bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de ov-bedrijven.
Als Senior Servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt binnen 9292 voor vervoerders, datastromen storingen en werk je nauw samen met de klantenservice voor reizigers. Het is nooit saai op de Servicedesk! Elke dag is het weer een verassing welke vragen of storingen er binnen komen. Tijdens jouw werkzaamheden zorg jij ervoor dat vragen, wensen en klachten van diverse stakeholders kwalitatief goed worden bewaakt en afgehandeld. Denk hierbij aan vragen van reizigers, vervoerders, afnemers van zakelijke producten en open data, maar ook vanuit de interne organisatie. De servicedesk brengt daarbij afdelingen en mensen bij elkaar om tot oplossingen te komen en communiceert hierover naar in- en externe stakeholders.
9292 heeft een groeiende portfolio aan producten en diensten. Dat betekent ook dat de scope van de servicedesk zich steeds verder verbreedt en nieuwe werkprocessen moeten worden ontwikkeld en geïmplementeerd. De Senior Servicedesk Medewerker komt met ideeën voor het vormgeven en verbeteren van werkprocessen en helpt met het implementeren hiervan. Hij/zij is verbindend en coachend op het gebied van operationele werkzaamheden, samenwerking en zelflerend vermogen. Jij bent een spil in de communicatie met diverse stakeholders. Daarnaast behoudt je het overzicht over het complexe landschap van reisinformatie uit verschillende databronnen en begeleidt en coördineert de meldingen hierover.
Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn erg belangrijk in een kleine organisatie met korte lijnen. We vullen elkaar aan waar nodig en we hebben tussen de bedrijven door ook veel lol met elkaar!
Ben jij de collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aangrijpen? Past deze functie perfect bij jou en denk je dat je je thuis zult voelen bij 9292? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te sturen naar leukebaan@9292.nl!
We starten met een kennismakingsgesprek met twee collega’s van de afdeling. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek, dit keer met je toekomstige manager en de algemeen directeur. Na deze stap in de sollicitatieprocedure, zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega!
Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.