Waar wil je heen?

Opmerkingen over een gemaakte reis

Je gemaakte reis

Het kan zijn dat je een opmerking hebt over reis die je gemaakt hebt. Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen en opmerkingen. Als je op een vraag klikt verschijnt er een antwoord. Staat je vraag of opmerking er niet bij neem dan contact op via consumentenservice@9292.nl.

Veelgestelde vragen

Mijn werkelijke reis was niet hetzelfde als in het reisadvies stond

Er zijn verschillende redenen waarom dit inderdaad kan gebeuren:

  • Er zijn bijvoorbeeld werkzaamheden zijn die niet van tevoren gepland zijn. Deze zijn dan niet bij ons bekend en dus niet verwerkt in het reisadvies. 
  • Er kunnen werkzaamheden zijn die wel gepland zijn. Geplande werkzaamheden zijn zichtbaar in het reisadvies. We raden je aan om twee dagen voor je vertrek te controleren of er werkzaamheden zijn door een reisadvies op te vragen.
  • Het openbaar vervoer rijdt niet elke dag en elk uur hetzelfde. Als je net iets later of vroeger reist dan in je reisadvies staat aangegeven kan je reis al anders verlopen.

Tip: De website geeft meerdere reisopties voor de reis die je opvraagt. Links naast het reisadvies zie je andere adviezen.

Er ontbreekt informatie of een faciliteit bij een halte/station

Voor opmerkingen over de informatie en faciliteiten op een treinstation kun je terecht bij de afdeling klantenservice van NS.

Als het om een bus-, tram- of metrohalte gaat, kun je terecht bij de afdeling klantenservice van het betreffende OV-bedrijf.

 

De bus is niet gestopt bij de halte waar ik stond

Dat is vervelend en we begrijpen dat je hierover een opmerking wilt maken. Wij moeten je daarvoor wel doorverwijzen naar het betreffende OV-bedrijf. Ieder OV-bedrijf heeft een eigen informatiepagina op deze website. Daar vind je onder meer de gegevens van de klantenservices.

 

Ik heb een opmerking over OV-personeel

Hiervoor verwijzen we je naar de afdeling klantenservice van het betreffende OV-bedrijf. Daar kun je een opmerking over het personeel achterlaten.

 

Ik heb een voorwerp verloren/ Ik heb een voorwerp gevonden

Je kunt dit aangeven bij de afdeling klantenservice van het OV-bedrijf waar je het voorwerp bent verloren of hebt gevonden.

 

2 dames bij halte waar de bus weg rijdt

Wil je een reisadvies op maat? Neem contact met ons op

0900 - 9292

€0,90 p/m max. €18,-