Nieuwsoverzicht

Aanpassing openingstijden van de 9292 klantenservice

Laatste update: donderdag 15 februari 2024 11:30

Vanaf 1 maart 2024 wijzigen de openingstijden van onze klantenserviceJe kunt ons nog steeds zeven dagen per week telefonisch en online bereiken.

Voor persoonlijke reisinformatie, abonnementsinformatie of andere vragen over het openbaar vervoer, kun je onze reisadviseurs raadplegen via het telefoonnummer 0900-9292 (€1 per minuut, maximaal €20 per gesprek) of via onze social mediakanalen (X, Facebook Messenger of Instagram).

De website 9292.nl of de 9292 app zijn altijd bereikbaar. Hier vind je alle informatie over het plannen van jouw reis en in de app kun je e-tickets kopen voor je reis. Ook vind je live locaties van voertuigen of andere vormen van (flex)vervoer in de app en op de website. Voor opmerkingen of klachten zijn we per mail bereikbaar via reizigers@9292.nl.

Vanaf 1 maart zijn de nieuwe openingstijden:

0900-9292

  • Maandag tot vrijdag: 07:30 – 19:00 uur
  • Zaterdag en zondag: 09:00 – 18:00 uur

€1 per minuut, maximaal €20 per gesprek

Webcare voor X, Facebook Messenger en Instagram

  • Maandag tot vrijdag: 08:00 – 20:00 uur
  • Zaterdag en zondag: 09:00 – 18:00 uur

De website 9292.nl en de 9292 app zijn altijd bereikbaar.