Wil je een reisadvies op maat? Neem contact met ons op: 0900 - 9292 (€0,90 p/m max. €18,-)

Contact en service

Vragen over een te plannen reis

Je reis

Het kan zijn dat je een vraag hebt over een reis die je aan het plannen bent. Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen. Als je op een vraag klikt verschijnt er een antwoord. Staat je vraag er niet bij neem dan contact op via consumentenservice@9292.nl.

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?

Waarom moet ik verder lopen terwijl er een halte dichtbij is?

Waarom is een bus- of tramlijn niet zichtbaar in mijn reisadvies?

Waar kan ik zien of er een omleiding op mijn route is?

Kan ik de Intercity Direct in het reisadvies uitschakelen?

Waar kan ik de vertrektijden van een halte of station zien?

Ik krijg niet het juiste adres ingevoerd, de suggesties die ik krijg zijn ook erg onlogisch.

Ik kan geen reis plannen voor de datum waarop ik wil reizen.

Ik krijg een advies waarbij ik moet lopen in plaats van een bus te nemen. Dat wil ik niet.

Hoe vind ik een reisadvies voor de komende nacht?