Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelBus Nijmegen (Arriva) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 1,47 | Gereduceerd€ 0,97 | |
Traject VervoermiddelTrein Nijmegen - Utrecht (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 16,30 | Gereduceerd€ 9,78 |
1e klas | Vol tarief€ 27,71 | Gereduceerd€ 16,63 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelTrein Nijmegen - Utrecht (Arriva & NS) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
2e klas | Vol tarief€ 29,48 | Gereduceerd€ 17,69 |
1e klas | Vol tarief€ 49,31 | Gereduceerd€ 29,59 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelBus Nijmegen (Breng) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 1,55 | Gereduceerd€ 1,02 | |
Traject VervoermiddelTrein Nijmegen - Utrecht (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 16,30 | Gereduceerd€ 9,78 |
1e klas | Vol tarief€ 27,71 | Gereduceerd€ 16,63 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelBus Nijmegen (Breng) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 1,55 | Gereduceerd€ 1,02 | |
Traject VervoermiddelTrein Nijmegen - Utrecht (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 16,30 | Gereduceerd€ 9,78 |
1e klas | Vol tarief€ 27,71 | Gereduceerd€ 16,63 |
Dit is de prijs voor een enkele reis met OV-chipkaart zonder korting.
De prijs van een e-ticket kan afwijken van de OV-chipkaart.
Traject VervoermiddelBus Nijmegen (Breng & Arriva) | Vol tarief | Korting |
---|---|---|
Vol tarief€ 1,79 | Gereduceerd€ 1,18 | |
Traject VervoermiddelTrein Nijmegen - Utrecht (NS) | Vol tarief | Korting |
2e klas | Vol tarief€ 16,30 | Gereduceerd€ 9,78 |
1e klas | Vol tarief€ 27,71 | Gereduceerd€ 16,63 |