Een reisadvies opvragen is super makkelijk. Maar 1.000 adviezen of meer opzoeken, dat is een beste klus. In zo’n geval bestellen bedrijven dit bij 9292, dit kan sinds begin van dit jaar online. Vanaf vandaag is het ook mogelijk om dit uit te breiden met abonnement informatie.
Tot voor kort was alleen de enkele reisprijs beschikbaar voor bulk-adviezen. Omdat woon-werkverkeer vaak wordt vergoed op basis van abonnementen zijn deze abonnementsprijzen en de naam van het abonnement of de abonnementen nu ook toegevoegd. Het 9292 Mobiliteitsadvies rekent met dezelfde abonnementen als de OV Prijswijzer. De tool waarmee de consument op 9292 zijn abonnement kan berekenen.
Met deze ontwikkeling speelt 9292 in op de behoefte van bedrijven om snel en eenvoudig dergelijke informatie op te kunnen halen.
Stefan Hulman, Algemeen Directeur 9292
“De wens voor toevoeging van abonnement informatie in de 9292 Mobiliteitsadviezen was groot, met name door HR- en Mobiliteitsmanagers. We zijn er dan ook trots op dat deze mogelijkheid nu is gerealiseerd. Hiermee bieden we een volledig product dat door zijn eenvoud bijzonder praktisch en makkelijk te gebruiken is.”
Het 9292 Mobiliteitsadvies berekent grote aantallen reisadviezen en geeft overzichtelijk gerangschikt onder andere de reistijd, de reisduur, het aantal overstappen en de ritprijs 2e klas OV-chiptarief. En desgewenst is nu ook de abonnement informatie af te nemen. Bedrijven nemen het Mobiliteitsadvies onder andere af om de reiskostenvergoeding van het woon-werkverkeer voor hun personeel te berekenen. Of als ze willen weten wat de gemiddelde reisduur voor hun medewerkers is naar de werklocatie, bijvoorbeeld in verband met een verhuizing naar een nieuw pand. Veel puzzelwerk als je het zelf moet doen, een eenvoudig klusje voor 9292. Dit Mobiliteitsadvies is online te bestellen en nog dezelfde dag klaar. Dit geldt ook voor (combinaties van) data die bij 9292 aangeschaft kunnen worden, de zogenaamde 9292 Dataleveringen.