Sterabonnementen

Met dit abonnement reis je door meerdere zones en met meerdere vervoerders. Een sterabonnement is beschikbaar voor verschillende gebieden.

Wat is een sterabonnement?

Met dit abonnement reis je door meerdere zones en met meerdere vervoerders. De kosten van het abonnement zijn afhankelijk van het aantal zones waarbinnen je reist vanaf een bepaalde centrumzone. De centrumzone is het middelpunt van je reis.

Hoe bepaal ik de centrumzone?

De centrumzone wordt bepaald door te kijken in welk gebied je reist. Vervolgens wordt van dit volledige gebied de centrumzone vastgesteld. Dit is de zone die in het midden van dit gebied ligt.

De verschillende sterabonnementen hebben een eigen zonekaart. Deze vind je hieronder per sterabonnement.

Hoe bepaal ik de sterwaarde?

Voor het bepalen van de sterwaarde wordt gekeken waar de centrumzone in jouw volledige reisgebied ligt. Afhankelijk van hoe veel zones je náást de centrumzone reist, wordt bepaald hoeveel sterren jouw abonnement heeft.

De verschillende sterabonnementen hebben een eigen zonekaart. Deze vind je hieronder per sterabonnement.

Hoeveel kost een sterabonnement?

De kosten van een sterabonnement zijn afhankelijk van het gebied en het aantal sterren van het abonnement.

Did you miss your check-out? Or accidentally checked in with OVpay while trying to scan your e-ticket? Then you can claim your money back. You will recognise the payment from OVpay on your account by the statement with the reference 'NLOV' followed by 14 digits.

This is how you ask for your money back:

  1. Go to your travel overview on OVpay.nl/en

  2. Follow the step-by-step plan.

Did you miss your check-out? Or accidentally checked in with OVpay while trying to scan your e-ticket? Then you can claim your money back. You will recognise the payment from OVpay on your account by the statement with the reference 'NLOV' followed by 14 digits.

This is how you ask for your money back:

  1. Go to your travel overview on OVpay.nl/en

  2. Follow the step-by-step plan.

Did you miss your check-out? Or accidentally checked in with OVpay while trying to scan your e-ticket? Then you can claim your money back. You will recognise the payment from OVpay on your account by the statement with the reference 'NLOV' followed by 14 digits.

This is how you ask for your money back:

  1. Go to your travel overview on OVpay.nl/en

  2. Follow the step-by-step plan.

Did you miss your check-out? Or accidentally checked in with OVpay while trying to scan your e-ticket? Then you can claim your money back. You will recognise the payment from OVpay on your account by the statement with the reference 'NLOV' followed by 14 digits.

This is how you ask for your money back:

  1. Go to your travel overview on OVpay.nl/en

  2. Follow the step-by-step plan.

Did you miss your check-out? Or accidentally checked in with OVpay while trying to scan your e-ticket? Then you can claim your money back. You will recognise the payment from OVpay on your account by the statement with the reference 'NLOV' followed by 14 digits.

This is how you ask for your money back:

  1. Go to your travel overview on OVpay.nl/en

  2. Follow the step-by-step plan.

Let op: aan de informatie op deze webpagina kunnen geen rechten worden ontleend. Check altijd de website van de vervoerder voor de juiste prijzen.