Over 9292

Servicedesk Medewerker

Ligt jouw hart bij het goed bedienen van de klant? Maar ben je ook iemand die het overzicht behoudt, zaken goed kan coördineren en van aanpakken weet? En vind je het leuk dat een miljoenenpubliek van jouw service gebruik maakt? Dan hebben we een leuke baan voor je als Servicedesk medewerker!

Hoe ziet je baan eruit?

De Servicedesk Medewerker is verantwoordelijk voor het kwalitatief goed afhandelen van vragen en meldingen. hierbij aan vragen vanuit klanten voor onze zakelijke producten, maar ook aan het oplossen van reizigersmeldingen die binnenkomen bij onze klantenservice (tweedelijns werkzaamheden). De servicedesk brengt daarbij afdelingen en mensen bij elkaar om meldingen op te lossen en zorgt voor de communicatie tussen in- en externe stakeholders.

9292 is een klein bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de OV-bedrijven. 9292 heeft een groeiende portfolio aan producten en diensten. Dat betekent ook dat de scope van de servicedesk zich steeds verder verbreedt en nieuwe werkprocessen moeten worden ontwikkeld en geïmplementeerd.

We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. We vullen elkaar aan waar nodig en hechten veel waarde aan een fijne werksfeer. 

Voor de periode van 1 jaar zoeken we een Servicedesk Medewerker (24-32 uur per week).

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Klantenservice standaard zakelijke producten en diensten; waaronder het beantwoorden van klantvragen, het uitbrengen van offertes en de administratieve afhandeling en vastlegging van het verkoopproces.
  • Incidenten, vragen en klachtenafhandeling inzake:
    - Reizigersadvies en ticketverkoop (2e-lijn), in goede samenwerking/afstemming met de extern ondergebrachte 1e-lijns service (telefonie en webcare)
    - Datastromen inkomend/ uitgaand
    - Operationele verstoringen
  • Analyseren van incidenten en afwijkingen ten behoeve van een correcte afhandeling en het signaleren van trends. Op basis daarvan verbetervoorstellen doen.
  • Interne en externe communicatie over het functioneren van de 9292 producten en diensten en voorgenomen veranderingen.

Wat wij jou vragen:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur in sales support en incidentenafhandeling in een IT/data gedreven omgeving
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Kennis van het OV, koppelvlakken en Open Data is een pré
  • Affiniteit met incidentafhandeling
  • Goede kennis van MS-Office;
  • Goede kennis en gebruik van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je kunt zelfstandig werken, bent oplossingsgericht en durft initiatief te nemen.
  • Je bent klantgericht, verbindend en communicatief vaardig.
  • Bereidheid om op basis van een roulatiesysteem mee te draaien in de wachtdienst (avond/weekend).

Wat wij jou bieden:

  • Een marktconform salaris;
  • Een werkomgeving waarin je alle gelegenheid krijgt om je verantwoordelijkheid verder te ontplooien en je leercurve te versnellen;
  • Je maakt onderdeel uit van een aanstekelijke, dynamische werkomgeving waarin we mooie teamprestaties met elkaar realiseren en ook met elkaar vieren;
  • Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken tot de mogelijkheden behoort;
  • Een prettige en informele werksfeer;
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur; 
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen;
  • NS-Business Card voor woon-werkverkeer;
  • Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd; 
  • Goede pensioenregeling; werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie; 
  • Een kantoor op loopafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn. 

Wie zijn wij?

9292 is het meest populaire ov-reisplatform van Nederland. Iedere maand bezoeken miljoenen reizigers onze website 9292.nl en de 9292 app. Je bent werkzaam op de afdeling Servicedesk, waarbij je met drie collega servicedesk medewerkers de wensen van de reiziger vervult. We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. 9292 is een klein bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de ov-bedrijven. 9292 heeft een groeiende portfolio aan producten en diensten.

Interesse?

Wij zoeken een collega die deze nieuwe uitdaging met beide handen wil aanpakken. Is deze functie je op het lijf geschreven? En denk jij dat je je bij 9292 thuis gaat voelen? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te versturen naar leukebaan@9292.nl!

De sollicitatieprocedure

We starten met een kennismakingsgesprek met 2 collega’s van de afdeling. Wanneer we van beide kanten enthousiast zijn, dan volgt er een tweede gesprek, dit keer met je toekomstige leidinggevende en algemeen directeur. Na deze stap in de sollicitatieprocedure zullen we de arbeidsvoorwaardelijke afwikkeling verzorgen en kunnen we je welkom heten als onze nieuwe collega.

Heb je nog vragen?

Voor aanvullende informatie over het sollicitatieproces en/of algemene vragen kun je contact opnemen via leukebaan@9292.nl.

Let op! Alle sollicitaties lopen via leukebaan@9292.nl en niet via andere kanalen zoals Whatsapp, Messenger of Telegram. 9292 zal tevens nooit om ID- en bankgegevens vragen tijdens het sollicitatieproces.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.