Over 9292

Reizigersrelatie Specialist

Ligt jouw hart bij het goed begrijpen van een reiziger? Vind je het leuk om met de reiziger in gesprek te gaan, te kijken wat er beweegt? Vind je het leuk om producten te verbeteren en te onderzoeken hoe ze gebruikt worden? En vind je het leuk dat een miljoenenpubliek van jouw ideeën gebruik maakt? Dan hebben we een leuke baan voor je als Reizigersrelatie Specialist!

Wat ga je doen?

Als Reizigersrelatie Specialist vertegenwoordig je de reizigersbehoefte binnen 9292. Je kent deze behoeften door klantcontact, marktonderzoek en analyses van gebruik van de producten en diensten door de reiziger. Samen met de reiziger test je de producten en diensten die ontwikkeld worden voor de reiziger. Je organiseert hiervoor sessies met reizigers en haalt de feedback van de reizigers vanuit diverse kanalen actief op.

Met deze kennis ontwikkel je samen met het team nieuwe proposities en requirements voor de korte termijn en de wensen voor de langere termijn. Samen met de marketing- en communicatiespecialist stimuleer je en activeer je het gebruik en de waardering van nieuwe en bestaande producten en/of features. Door nauwe samenwerking met onze sales en businessmanagers, van externe stakeholders als vervoerders en overige partners, bevorder je de tevredenheid van de reiziger die via hen worden bediend.

Je springt bij in de operatie om de reiziger te helpen aan de juiste informatie in de app en website. Bij calamiteiten stuur je het calamiteitenproces aan en werk je mee om de juiste informatie op tijd met de reiziger te delen.

Je bent werkzaam in het Domein Reizigers, waarbij je met 3 marketing en communicatie collega’s de wensen van reizigers vervuld. We zijn een platte organisatie waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. 9292 is een klein bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de OV-bedrijven. 9292 heeft een groeiende portfolio aan producten en diensten.

Wat vragen we van jou?

  • Minimaal HBO opleiding/ werk- en denkniveau met elementen van marketing en communicatie.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring.
  • Uitstekende mondeling en schriftelijke vaardigheid.
  • Uitstekende contactuele eigenschappen.
  • Leergierig om kennis te vergaren van producten en diensten van 9292 en over de reiziger.
  • Affiniteit met het openbaar vervoer is een pré.
  • Overtuigingskracht - Analytisch - Nieuwsgierig – Vooruitstrevend - Ondernemend – Teamplayer.

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Salaris is afhankelijk van kennis- en ervaringsniveau.
  • Werkweek: minimaal 32 uur per week.
  • Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken tot de mogelijkheden behoort
  • Een prettige en informele werksfeer.
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur
  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.
  • NS-Business card voor woon-werkverkeer.
  • Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd.
  • Goede pensioenregeling; werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie.
  • Het kantoor ligt op loopafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn.

Meer informatie & solliciteren

Spreekt dit je aan? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te versturen naar leukebaan@9292.nl