Over 9292

Contract- en Servicemanager

9292 is het meest populaire ov-reisplatform van Nederland. Iedere maand bezoeken miljoenen reizigers onze website en apps.

Ben jij zelfstandig, accuraat, analytisch en servicegericht? En ben je sterk in IT en contract- en servicemanagement? Dan hebben we een leuke baan voor je! 

Waar kom je te werken?

9292 zoekt een contract- en servicemanager.

Jouw team is verantwoordelijk voor het faciliteren en adviseren van de 9292 organisatie zodat deze producten en diensten kan leveren met een optimale prijs/kwaliteitverhouding. Je helpt bij de selectie van de nieuwe leveranciers en het managen van alle in een contract vastgelegde afspraken, zoals o.a. servicelevels en tarieven. Je werkt nauw samen met de leveranciers om te zorgen dat de service levels worden gehaald en overlegt met de leverancier als er onduidelijkheden of gewenste wijzigingen in het contract zijn. Daarnaast verleen je functionele ondersteuning aan de 9292 collega’s voor applicaties die binnen 9292 gebruikt worden.

9292 is een klein bedrijf dat volop innoveert en werkt voor de reiziger en de OV-bedrijven. Dit doen we in nauwe samenwerking met onze leveranciers, die een aantal belangrijke diensten voor ons verzorgen, zoals bijvoorbeeld 1e lijns klantenservice, hosting en Kantoorautomatisering. We zijn een platte organisatie, waarbij de teams zelf verantwoordelijk zijn. Initiatief, samenwerking en zelfstandigheid zijn dus erg belangrijk. We vullen elkaar aan waar nodig en we hebben tussen de bedrijven door ook veel lol met elkaar.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het onderhandelen over en opstellen/bewaken/aanpassen van een overeenkomst met een leverancier.
  • Het managen van lopende contracten tijdens de uitvoeringsfase teneinde de contractdoelstellingen te realiseren. Waar nodig aanpassen, bijsturen en actie ondernemen als contract en leverancier niet voldoen.
  • Bewaken van en signaleren over de kwaliteit van de afgesproken dienstverlening van de leverancier (a.d.h.v. maandelijkse Servicelevel rapportages).
  • Dagelijkse operationele zaken m.b.t. incidenten/problemen oppakken, bij leverancier neerleggen, voortgang bewaken.
  • 2e lijn support van 9292 kantoorautomatisering: middelen, systemen en telefonie.
  • Functionele ondersteuning verlenen aan de 9292 medewerkers voor applicaties die gebruikt worden bij 9292.

Wat vragen we van jou?

  • Nederlands sprekend.
  • Minimaal MBO (4) werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring.
  • Ervaring met 2e lijns support.
  • Ervaring met o.a. Microsoft Office 365, Exact en TOPdesk is een pré.
  • Zelfstandig kunnen werken en initiatief durven nemen.
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden en systemen en je weet daarbij het overzicht goed te behouden.
  • Het analytisch vermogen om (complexe) situaties te begrijpen en problemen op te lossen.
  • Je hebt oog voor detail en bent nauwkeurig in je werk.
  • Ruime kennis van en ervaring met contractmanagement.
  • Ervaring in het werken met Klantenservice leveranciers is een pré
  • Vermogen om wensen en eisen te vertalen in contractafspraken.
  • Onderhandelingsvaardigheden.
  • Je kunt helder communiceren.
  • Je bent servicegericht.

Wat kunnen we jou bieden?

  • Salaris is afhankelijk van kennis- en ervaringsniveau.
  • Werkweek: minimaal 24 uur per week.
  • Veel flexibiliteit, waarbij deels thuiswerken een optie is.
  • Een prettige en informele werksfeer.
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur
  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.
  • NS business card voor woon-werkverkeer.
  • Thuiswerkvergoeding voor maximaal 2/3e van de werktijd.
  • Goede pensioenregeling; werkgever betaalt twee-derde van de af te dragen pensioenpremie.
  • Het kantoor ligt op looptafstand van Utrecht Centraal/ Utrecht Vaartsche Rijn.

Meer informatie & solliciteren

Spreekt dit je aan? Solliciteer dan snel door je cv en een korte motivatie te versturen naar leukebaan@9292.nl