Wil je een reisadvies op maat? Neem contact met ons op: 0900 - 9292 (€0,90 p/m max. €18,-)

Over 9292

#Vraag het Stefan Hulman

Stefan Hulman, Algemeen Directeur van reisinformatiespecialist 9292 gaat op woensdag 6 april 2016 van 10:00 tot 11:00 uur zelf vragen beantwoorden via de social media kanalen van 9292. Iedereen, maar vooral reizigers kunnen dan alle vragen stellen die ze hebben en Hulman zal deze dan persoonlijk beantwoorden. Het is de bedoeling dat dit ‘chatuurtje’ een aantal keren per jaar wordt herhaald.

9292 is al jaren actief met webcare via Twitter, Facebook en meer recent via WhatsApp. Onlangs sloot 9292 een overeenkomst af met Scooperz in Breda voor de webcare buiten de kantooruren. Met het ‘chatuurtje’ wil 9292 de communicatie nog persoonlijker maken. Hulman: “Ik vind het intrigerend om te zien wat voor vragen er via webcare worden gesteld en beantwoord. Dat is heel breed; van vragen waar de bus blijft en verloren voorwerpen tot suggesties voor onze dienstverlening. Ik vind het dus heel leuk om zelf regelmatig direct in contact te zijn met onze klanten. Ze leveren ons immers een schat aan informatie.”

Wie tijdens het chatuurtje vragen wil stellen die speciaal bedoeld zijn voor Hulman kunnen dit aangeven door #vsh (vraag het Stefan Hulman) in het bericht op te nemen. Hulman: “Mijn webcareteam blijft uiteraard ook tijdens dit uur beschikbaar voor alle overige vragen, dus wie speciaal aan mij iets wil vragen kan dat op die manier laten weten.” Inmiddels is Hulman ingewijd in de werking van het social media tool OBI4wan dat 9292 gebruikt voor haar webcare. “Ik kijk er naar uit om alle vragen te beantwoorden en nodig iedereen dus graag uit om die vragen ook daadwerkelijke te stellen”, aldus Hulman.

9292 beantwoordt via social media de meest uiteenlopende vragen, maar geeft geen reisadviezen. Daarvoor zijn de informatiekanalen zoals de telefoon (0900 9292), de website (9292.nl) en de apps.

Twitter @9292
Facebook 9292reistmetjemee
WhatsApp 06-2892.9292