Wil je een reisadvies op maat? Neem contact met ons op: 0900 - 9292 (€0,90 p/m max. €18,-)

Over 9292

9292 en Translink brengen OV-Festival/Speelkleed op de markt

9292 en Translink brengen een OV-Festival/Speelkleed op de markt in het kader van het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Per verkocht kleed gaat €2,50 naar het Ronald McDonald Kinderfonds. Op de jaarlijkse relatiedag van 9292 en Translink ‘InterActie 2016’ is het 1e exemplaar van het OV-Festival/Speelkleed overhandigd aan Miranda Noorlander, adjunct directeur van het Ronald McDonald Kinderfonds. Het kleed is voor het eerst verkrijgbaar op het Festival Loungefest.

Ontwerp

Het kleed is zo gemaakt dat je er van jong tot oud gebruik van kan maken. Voor de jongste is de ene kant bedrukt met een (OV) speelveld. De andere kant is ontworpen om er heerlijk op te kunnen zitten en chillen op bijvoorbeeld een festival. De speelkant van het kleed is ontworpen door Mabel Schaap van M4allgrafisch. De festivalkant van het kleed is ontworpen door John van Dijk en fotograaf Robin Bergman.

Waar verkrijgbaar

Het OV-Festival/Speelkleed is online verkrijgbaar bij het Festival Loungefest. Dit festival vindt plaats op 9 juli 2016 in Noordwijkerhout, Ook zal dit kleed te koop zijn bij “We Love the 90’s” op 27 augustus 2016 in Nijmegen. Op beide festivals is een promotieteam van 9292 aanwezig.

Ronald McDonald Kinderfonds

Het Ronald McDonald Kinderfonds wil, samen met de Ronald McDonald Huizen in het land, er voor zorgen dat een ziek kind of een kind met een beperking zich geborgen en veilig voelt door de aanwezigheid van de ouders. Daarom bieden zij gezinnen met een ziek of gehandicapt kind een warm en gastvrij verblijf in logeerhuizen bij ziekenhuizen, huiskamers in de ziekenhuizen en vakantiehuizen. Stefan Hulman algemeen directeur 9292: “We zijn sowieso een organisatie met een maatschappelijke functie. Maar we vinden het belangrijk dat maatschappelijk verantwoord ondernemen meer is dan de eigen dienstverlening. Dit speelkleed is er een voorbeeld van hoe je als onderneming op een creatieve manier iets kunt betekenen voor een goed doel.”