Aangepaste dienstregeling door het winterse weer
Wil je een reisadvies op maat? Neem contact met ons op: 0900 - 9292 (€0,90 p/m max. €18,-)

Nieuws

Mobiel verloren bij Arriva in Noord-Brabant?

Gevonden en verloren spullen snel terug via iLost

Laatste update: vrijdag 9 juni 2017 10:07

Sinds 1 juni jl. werkt Arriva samen met iLost om het proces van gevonden en verloren voorwerpen te optimaliseren. Het is een pilot die wordt uitgerold in Brabant en heeft als doel verloren voorwerpen weer snel terug te krijgen bij de eigenaar.

Verloren voorwerpen

Van sleutels tot mobiele telefoons, van rugzakken tot kinderwagens, iedere dag weer blijven er veel spullen achter in de bussen van Arriva. Het online platform iLost faciliteert het proces om deze voorwerpen snel te digitaliseren en via een online zoeksysteem vindbaar te maken. Arriva-medewerkers plaatsen de gevonden voorwerpen binnen één werkdag op iLost. Reizigers kunnen daarna zelf zoeken naar vermiste spullen in de database van iLost.

Gevonden!

Voorwerp gevonden? Dan kan de reiziger ervoor kiezen om het op te halen bij één van de Arriva Stores (Breda, ’s-Hertogenbosch of Tilburg), of voor extra gemak door het thuis te laten bezorgen. Op arriva.nl/ilost is meer informatie beschikbaar en zijn de eerste voorwerpen reeds geregistreerd en vindbaar.

Hogere klanttevredenheid

Gemak en snelheid zijn belangrijke waardes voor reizigers als ze iets verloren zijn. Het verloren voorwerp is vaak van emotionele en financiële waarde voor de klant. Met iLost is er een snel en gebruiksvriendelijk proces met goede resultaten en hierdoor een hoge klanttevredenheid.

Pilot

Tijdens de pilotfase van 3 maanden vindt een periodieke evaluatie plaats en aan het einde van deze periode worden de resultaten besproken voor verdere uitrol in andere Arriva-regio’s in Nederland.

9292 reist met je mee

 

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws over het OV via Facebook en Instagram. Je kunt een vraag stellen via Twitter, FB Messenger of bellen met 0900-9292 (€0,90 p/m max. €18)