Waar wil je heen?

Syntus Utrecht wijzigt dienstregeling

Andere vertrektijden en gewijzigde routes

Laatste update: woensdag 1 maart 2017 13:49

Vanaf 5 maart 2017 wijzigt Syntus de dienstregeling op een aantal lijnen in de regio Utrecht. Deze verbetermaatregelen zijn de uitkomst na een eerste periode dat Syntus actief is in deze regio. Reizigers zullen straks minder last hebben van vertraging en rituitval.

Waarom verandert Syntus de dienstregeling?

De eerste weken van Syntus Utrecht zijn niet vlekkeloos verlopen. Dat gaat Syntus aan het hart. Er wordt continue gewerkt om de service te bieden die reizigers vanzelfsprekend vinden: gewoon goed openbaar vervoer. Ondanks dat heeft Syntus de komende tijd nog nodig om alles op orde te krijgen, waarbij er elke keer nieuwe mijlpalen gehaald worden.

Nieuwe bussen

De verbetermaatregelen van 5 maart zijn de eerstvolgende stap. Vanaf dit voorjaar komen er nieuwe bussen, waardoor de vervoerder minder last zal hebben van technische problemen. Bovendien raken chauffeurs steeds meer vertrouwd met de nieuwe routes.

Wil je weten wat dit voor jouw reis gaat betekenen? Kijk dan even op de website van Syntus Utrecht.

9292 reist met je mee

Logo MessengerBlijf op de hoogte van ons laatste nieuws over het OV via Facebook en Instagram. Je kunt een vraag stellen via Twitter, FB Messenger of bellen met 0900-9292 (€0,90 p/m max. €18)

Bus van Syntus op Utrecht CS

Wil je een reisadvies op maat? Neem contact met ons op

0900 - 9292

€0,90 p/m max. €18,-