Waar wil je heen?

9292 in gesprek via social media

Soms wil je net even iets meer weten dan alleen het reisadvies. Wanneer je bijvoorbeeld niet weet waar of hoe je iets kunt vinden op onze website of app. Maar ook als je meer wilt weten over een locatie van een bushalte of een verstoringen op een traject. Voor al deze vragen kun je bij 9292 terecht via de diverse social mediakanalen.

Veelgestelde vragen

Welke vragen worden via social media beantwoord?

Via Twitter en Facebook helpen we je graag op weg in het OV.

Wanneer je bijvoorbeeld niet weet waar of hoe je iets kunt vinden op onze site of app kun je deze vraag dus stellen via Twitter of Facebook. Maar ook voor overige OV-vragen. Zoals over een locatie van een bushalte en verstoringen op een traject. We helpen je ook graag verder op weg als je niet weet bij welk OV-bedrijf je moet zijn.

Via social media geven wij geen persoonlijke reis- of tariefinformatie. Hiervoor verwijzen wij je graag naar onze website of app voor iPhone en Android.

Voor een persoonlijk advies kun je ook contact opnemen met 0900-9292 (€0,90 p/m max. €18,-)

Kan ik een vraag stellen via Twitter?

Ja dat kan! Stel je vraag over het openbaar vervoer of geef een suggestie door aan @9292. Via Twitter zijn wij dagelijks van 7:30 (weekend vanaf 9:00) tot 22:00 uur beschikbaar.

Via Twitter is het niet mogelijk om een persoonlijk reis- of prijsadvies op te vragen. Hiervoor verwijst 9292 je naar de website en app voor Android of iPhone.

Voor een persoonlijk reisadvies kun je ook bellen met 0900-9292 (€0,90 max. € 18,-).

Kan ik een vraag stellen via Facebook?

Ja dat kan! Stel je vraag over het openbaar vervoer of geef een suggestie door aan @9292reistmetjemee. Via Facebook zijn wij dagelijks van 7:30 (weekend vanaf 9:00) tot 22:00 uur beschikbaar.

Via Facebook is het niet mogelijk om een persoonlijk reis- of prijsadvies op te vragen. Hiervoor verwijst 9292 je naar de website en app voor Android of iPhone.

Voor een persoonlijk reisadvies kun je ook bellen met 0900-9292 (€0,90 max. € 18,-).

Is 9292 actief op social media?

9292 is actief op een aantal social media kanalen. Volg ons via Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn en/of YouTube en blijf op de hoogte van het laatste nieuws. Via deze diensten is het niet mogelijk om een persoonlijk reis- of prijsadvies op te vragen.

Heb je een suggestie om onze diensten te verbeteren? Gebruik dan #tip9292 in je bericht. We horen graag van je!

Twitter
Stel je vraag over het openbaar vervoer of geef een suggestie door aan @9292 Via dit kanaal zijn wij dagelijks van 7:30 (weekend vanaf 9:00) tot 22:00 uur beschikbaar.

Instagram
Op Instagram van 9292 vind je allerlei informatie, aanbiedingen en wetenswaardigheden over het openbaar vervoer in beeld.

Facebook
Op de Facebookpagina van 9292 vind je allerlei informatie, aanbiedingen en wetenswaardigheden over het openbaar vervoer. Je leest hier ook het laatste nieuws over 9292. Via Facebook messenger zijn wij dagelijks van 7:30 (weekend vanaf 9:00) tot 22:00 uur beschikbaar.

LinkedIn
9292 is ook te vinden op LinkedIn. Geef aan dat je 9292 wilt volgen en je blijft op de hoogte van ons laatste nieuws. Ook kun je lid worden van de 9292 discussiegroep.

YouTube
Op de YouTube pagina van 9292 staan video’s met uitleg over de werking van de planner, het opvragen van tariefinformatie of het opvragen van actuele vertrektijden.

Voor een persoonlijk reis- en/of prijsadvies kun je ook bellen met 0900-9292 (€0,90 max. € 18,-).

Groep vrienden op een rij op het station

Wil je een reisadvies op maat? Neem contact met ons op

0900 - 9292

€0,90 p/m max. €18,-